Hoppa till innehåll

Une superbe soirée

09 juli 2009

Igår så uppfylldes min och Lovisas dröm. Vi fick äntligen se blockbustern  Huset vid Tara Road! Och inte nog med det…vi åt sushi och kinderägg också. Jag var grymt imponerad av överraskningen i mitt ägg…en Transformers figur! Jag lekte ihärdigt med den. Men Lovisa, den otacksamma ragatan, slängde sitt Tom & Jerry puzzel in the trash utan att ens visa det för mig.

 
Anyways, Tommy var också med på ett hörn. Men jag misstänker att han inte uppskattade filmen för precis när det var som mest spännande så reste han på sig och drog till systemet. En sån karl! Men det var i och för sig bra att han var så handlingskraftig för när han kom tillbaka så kände vi oss rätt törstiga. Lovisa drack flask öl och jag drack vin ur en liten förpackning à la festis. Sen surfade vi runt on the internet och kollade på fina skor och klänningar som vi inte hade råd med.

 
Apropå skor…kolla in Lovisas killer heels!

 killer heels

 

Efter visst övervägande har hon dock bestämt sig för att retunera dom. Men tack vare ovan bild så kommer hon alltid kunna minnas deras tid tillsammans.

No comments yet

Lämna en kommentar